slideshow 7slideshow 8slideshow 6slideshow 5slideshow 4slideshow 3slideshow 2slideshow 1

Ples 2015

Máme za sebou náš další Hasičský ples Podlipanské ligy. Celkem jich bylo tedy již sedm, sedm, jako trpaslíků :)Co však nemá náš ples s trpaslíky společného, to je velikost. Dle mínění hostů totiž jeho úroveň v posledních letech rapidně vzrostla. A dle nás nejen úroveň – vidíme to jak na partnerech a sponzorech plesu, kteří nás k naší radosti podporují více a více, ale i v návštěvnosti . Koho by napadlo, když jsme před sedmi lety v Obecním domě v Radimi začínali, že se nás bude za pár let společně bavit bezmála šest set?!?

Úžasný pocit!

Přípravy na letošní ples započaly krátce po půlnoci plesu loňského, tj. 18. října 2014. Zamlouvali jsme kapelu a sál. V průběhu roku 2015 jsme ale zjistili, že z Bumerangu odešla zpěvačka. A protože jsme neměli možnost slyšet je hrát v novém složení, přistoupili jsme po několikatýdenní debatě k náhradnímu řešení a oslovili kapelu Echo 91. Od konce června jsme nakupovali první tombolu - nejprve na Mistrovství republiky v požárním sportu v Trutnově, poté na Mistrovství republiky hry Plamen v Praze. V tomto období již byly osloveny sbory, zda mají zájem podílet se na pořádání plesu. Současně byl rozeslán informační e-mail sponzorům a partnerům, kteří nás podporovali v předchozích letech, plus na ty, kteří nás oslovili že by nás rádi podpořili.

Během srpna jsme již zahltili tiskárnu prvními požadavky – tiskly se plakáty, vstupenky a tombolenky. V září se začaly vstupenky prodávat a finišovalo se s tombolou. A začátkem října jsme šli do finále. Zkompletovat tombolu, poslat její seznamy do tisku, vytisknout info o partnerech a sponzorech plesu a udělat rezervačky pro hosty.

Rezervace míst je kapitola sama pro sebe. Bohužel, ani zásmucká Sokolovna není nafukovací, a tak jsme museli vymyslet, kam hosty posadit. I když jsme postupovali podle předem daného klíče, všem se vyhovět nemohlo. Snaha o otevření přísálí bohužel vzhledem k požárním předpisům nedopadla dle našeho přání. A že jsme v ty dny kvůli tomu provolali  minut! Tím bylo bohužel už rozhodnuto, že pro příští rok musíme hledat větší prostory.. Každopádně se nám ulevilo, že všichni, kteří měli vstupenky zakoupené v předprodeji, budou mít díky vstřícnosti ze strany Sokola a poskytnutí prostor v jídelně kde sedět. Počet rezervovaných míst byl dle předprodeje a volných vstupenek pro partnery a sponzory jasně daný – 501.

V předvečer plesu jsme si s plesovým výborem a dalšími pomocníky z SDH Horní Kruty, Kostelce nad Černými lesy, Křížkového Újezdce, Poříčan a Zásmuk dali v sokolovně šestihodinový maraton v podobě umístění bannerů a přípravy tomboly. Přípravu stolů zvládli zásmučtí již ve čtvrtek večer.
 
A v sobotu 17. října 2015 to vypuklo.

Většina hostů z jednotlivých sborů zvolila tu nejjednodušší cestu, a to najatými autobusy, případně hasičskými tranzity. Po sedmé hodině se hosté začali sjíždět, dříve tam byli jen místní, kteří se přišli zeptat, zda ještě nejsou k prodeji vstupenky.

Po osmé hodině hosty uvítal Radovan Žyla, místopředseda Podlipanské ligy, o. s., aby po seznámení s programem a poděkování sponzorům předal slovo mně. Ne, nezahájila jsem ples já, tak jak bylo v posledních letech zvykem – touto milou povinností jsme v letošním roce pověřili Miss hasičku Středočeského kraje 2015 a Miss Evropy 2015, členku SDH Poříčany a současně hospodářku Podlipanské ligy, o. s., slečnu Anetu Nouzovskou. Ujala se toho, jak je na „misku“ vhodné – stylově s šerpou a korunkou na hlavě. Ta následně uvedla předtančení v provedení taneční skupiny FOR DANCE. Po něm již začal samotný ples, uvedený písní „Co jste hasiči“ .

V průběhu plesu došlo k již tradičnímu hromadnému focení, po kterém následoval prodej tomboly. Ta byla více než lákavá, obsahovala  celkem 500 cen. A pak už se jen tančilo až do rána.

Hodnocení plesu je na hostech. A protože nás Váš názor zajímá, připravili jsme pro Vás anketu, která bude aktivní do 10. listopadu 2015 - odkaz zde.
 
Naše hodnocení, i když jsme na plese byli, nemůže být objektivní. Pro nás totiž „začal“ až v půl druhé ráno – po skončení všech povinností kolem organizace..
19:30 – 19:40  přivítat se s kapelou a upřesnit časový harmonogram
19:40 – 19:50  přivítat se s vedením taneční skupiny FOR DANCE a upřesnit
                        časový harmonogram
19:50 – 20:00  uvést ty co pomáhají s výdejem tomboly do tajů kde jakou cenu najdou
20:00 – 20:30  zajistit zahájení plesu
20:30 – 21:00  zaplatit za předtančení, nájem, požární hlídku, prodej vstupenek
21:30 -  ...       vysvětlovat u vstupu "hostům", kteří nebyli vhodně oblečeni, že v
                        teplákách, mikinách a více než vhodně společensky unavené je dovnitř
                        opravdu nepustíme, stejně tak řešit "hosty", kteří objevili zadní vchod
                       a v nevhodném oblečení a bez placení) předpokládali, že           
                       jsou na plese vítáni 
22:00 – 20:15  zajistit organizaci hromadného focení členů a přátel ligy
22:15 – 22:30  vysvětlit prodávajícím tomboly kde mají tombolu prodávat,
                        předat košíky s tombolenkama
22:45 – 23:30  přebrat od prodávajících hotovost za vybrané tombolenky
23:30 – 23:45  zaplatit kapelu
00:00 – 01:00  vydávat tombolu
01:00 - 01:30  vydávat tombolu těm, kteří zaspali její výdej
01:30 –            hurá, začíná pro nás volná zábava

 

Za organizátor(k)y plesu, za které ale můžu říci, že nám se s Vámi - i když jen v omezenou dobu - moc líbilo :)


L. Voslářová, předseda
Podlipanská liga, o. s.
www.podlipanskaliga.cz * www.pl.firesport.eu * www.facebook.com/podlipanskaliga

 & "plesový výbor" - Iveta Frumarová, SDH Poříčany - Alice Moláková, SDH Ratenice - Aneta Nouzovská, SDH Poříčany + "pravé ruce" z řad SDH Zásmuky - Libor Skala ml., Martin Mašín,  Tomáš Borovička a Karel Novák ml.


Pořadatelé plesu:
SDH Bulánka * SDH Český Brod * SDH Horní Kruty * SDH Horní Měcholupy * SDH Klučov * SDH Křížkový Újezdec * SDH Mančice * SDH Poříčany  * SDH Radovesnice * SDH Ratenice * SDH Zásmuky


Mediální partneři:    
 www.firesport.eu * www.pozary.cz

Partneři plesu: 
Dräger Safety, s. r. o. * Hasičská vzájemná pojišťovna, a. s. * JiriVana.net * Krajský úřad Středočeského kraje * Král & Král s. r. o. * Požární bezpečnost, s. r. o. * Sabe, spol. s r. o.  * Šmíd Miroslav *  Yeti-studio

Hmotné ceny a poukázky do tomboly darovali:
Dräger Safety, s. r. o. * Hasičská vzájemná pojišťovna, a. s. * JiriVana.net * Krajský úřad Středočeského kraje * Král & Král s. r. o. * Požární bezpečnost, s. r. o. * Sabe, spol. s r. o.  * Šmíd Miroslav *  Yeti-studio

Krista Kočová, Uhelné sklady Nebovidy * VPK Suchý, s. r. o. * Würth, spol. s r.o. * ZAS Úžice, a. s.

Autoškola Vladimír Noháček * SDH Kostelec nad Černými lesy * McDonald's - restaurace Vrbová Lhota * Pizzeria Malechov, Český Brod

a pořádající:
Podlipanská liga, o. s. & SDH Bulánka * SDH Český Brod * SDH Horní Kruty * SDH Horní Měcholupy * SDH Klučov * SDH Křížkový Újezdec * SDH Mančice * SDH Poříčany * SDH Radovesnice * SDH Ratenice * SDH Zásmuky

Účast hostů z OSH Kolín, dále účast hostů - členů jednotlivých SDH z okresu Kolín, Kutná Hora, Praha – východ a Hl. m. Praha: Bříství, Bulánka, Český Brod, Dobré Pole, Drahobudice, Horní Kruty, Horní Měcholupy, Jindice, Klučov, Kostelec nad Černými lesy, Křížkový Újezdec, Kšely, Mančice, Osnice, Ovčáry, Plaňany, Poříčany, Radovesnice I, Ratenice, Rostoklaty, Třebovle, Tuklaty, Vrbčany a Zásmuky.

Trochu čísel: 
11   spolupořadatelů (SDH)
2     mediální partneři
9     partnerů plesu
8     dalších sponzorů
465 vstupenek prodaných v předprodeji
92   vstupenek, zakoupených na místě 
15   uplatněných volných vstupenek (= 30 hostů)


celkový počet hostů byl 587 z 24 SDH
500 cen v tombole


Průběžné info k přípravám plesu zde.

Fotogalerie zde.

© Podlipanská liga | přihlášení do administrace

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer